1/4 RUG
64 eerstejaars
57% vrouw
? uur contacttijd/week
De opleiding tandheelkunde in Nijmegen kent naast een prima wetenschappelijk karakter een heel eigen karakter door de inrichting van 4 profielen in de masteropleiding. Karakteristiek voor Nijmegen is ook het werken in teams bestaande uit studenten uit verschillende leerjaren en studenten Mondzorgkunde. Karakteristiek zijn ook de stages in tandartspraktijken, in de ouderenzorg en in ziekenhuizen. Kortom in Nijmegen afgestudeerde tandartsen zijn breed opgeleid!
3/4 Amsterdam UVA
€ 424 gemiddelde kamerhuur
? uur contacttijd/week
ACTA is een van de grootste tandheelkunde opleidings- en onderzoeksinstituten van Europa. De afstand tussen onderwijs en onderzoek is klein en de laatste ontwikkelingen zie je direct terug in het onderwijs. Veel docenten zijn bekende onderzoekers in hun vakgebied. Dit betekent dat de student voor bijna ieder probleem een expert in huis kan raadplegen waardoor zaaldocenten zich in de didactische omgeving volledig kunnen richten op het trainen van studenten op het gebied van algemene tandheelkunde
4/4 Amsterdam VU
€ 424 gemiddelde kamerhuur
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
disclaimer: bovenstaande cijfers en beoordelingen zijn aangeleverd door de opleidingen zelf. Wij kunnen de juistheid niet garanderen.