1/5 UU
50% Engelstalig
Dit programma is uniek doordat het ene semester meer vakinhoudelijk en het andere semester meer op de praktijk is gericht. In het vakinhoudelijke gedeelte bouw je meer kennis op over de taal en cultuur van jouw vak en over de educatieve aspecten daarvan. In het praktijkgedeelte volg je, naast een stage op een middelbare school, colleges waarin je je kennis verdiept én leer je alles over algemene en schoolvakdidactiek. Deze theoretische component is aan de Universiteit Utrecht zeer krachtig.
2/5 UU
3/5 UU