1/3 Radboud Universiteit
Spaanse Taal en Cultuur
30% Nederlandstalig
  • De eerste twee weken organiseert de opleiding de inmersión, waarbij je wordt ondergedompeld in de Spaanse taal en cultuur.
  • In het eerste jaar ga je op studiereis naar Madrid, om de Spaanse taal en cultuur écht te leren kennen.
  • Spaanse Taal en Cultuur is een kleinschalige opleiding. Het contact tussen studenten en docenten is laagdrempelig.
2/3 Radboud Universiteit
Romaanse Talen en Culturen
star Keuzegids beste opleiding 2019  1e
100% Nederlandstalig
Franse Taal en Cultuur en Spaanse Taal en Cultuur aan de Radboud Universiteit zijn kleinschalige studies, waar persoonlijk en interactief onderwijs centraal staat.
3/3 Radboud Universiteit
Franse Taal en Cultuur
30% Nederlandstalig
In Nijmegen is er veel persoonlijk contact, waardoor alles laagdrempelig is. Tevens krijg je les van topdocenten (waaronder veel native speakers) en gerenommeerde gastsprekers (journalisten, schrijvers, cineasten, etc.). Ook word je goed voorbereid op de arbeidsmarkt.

Studenten aan het woord

Radboud Universiteit