Deze opleiding

Voor commerciële professionals die klaar zijn voor het strategisch marketingbeleidd

open_in_newwebsite

locatieTilburg
diplomaMM
typeregulier, post-initieel, 60 EC
taalvolledig Nederlands
opleidingsduur16 maanden deeltijd
accreditatiesAACSB International , NVAO
croho-code75111
numerus fixusnee
honoursnee

Professionele én persoonlijke groei

Met de deeltijd Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) hebben we de ambitie om onze deelnemers voor te bereiden op de toekomst. Je leert vorm te geven aan een succesvol marketingbeleid in de eigen organisatie. Dit leer je aan de hand van de meest recente, wetenschappelijk gefundeerde, praktisch toepasbare inzichten en instrumenten.

Omdat leiderschapsvaardigheden onmisbaar zijn om veranderingen in een organisatie tot stand te brengen, bieden we je tijdens de opleiding volop ruimte voor intervisie en reflectie.

  • #1 Business School in Executive & InCompany Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
  • Jaarlijks 2.500 deelnemers en een netwerk van 16.000 alumni
  • Internationaal erkende Master of Science-titel (MSc), geaccrediteerd door NVAO

Waarom aan de TIAS?

awardKeuzegids topopleiding
2019 : score 78, 1e plaats
Groeien met uitdagend onderwijs bij de #1 business school van Nederland

Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:

  • Stem je je opleiding en leertraject af op jouw leerbehoeften
  • Leer je veel en snel door frequente interactie
  • Leer je in je eigen tempo, zowel online als on-site
  • Staat persoonlijke aandacht centraal waardoor je het maximale uit jezelf haalt en je beschikbare tijd
  • Stap je in wanneer jij dat wilt

Onderwijs

taal van onderwijs100% nl
avondonderwijsn.v.t.
afstandsonderwijsn.v.t.

Toelating en kosten

toelatingseisen

toelatingsgesprek

werkervaring

Feiten en / studie in cijfers

studentoordelen

bron: Nationale Studenten Enquete
deze
opleiding
landelijk
algemeen oordeel4.6
inhoud4.4
docenten4.3
studiefaciliteiten4.4
studielast3.7
studiebegeleiding3.9
De Nationale Studenten Enquete is het grootschalige onderzoek van de overheid onder studenten in Nederland naar de kwaliteit van opleidingen aan hogescholen en universiteiten.
In 2015 hebben meer dan 280.000 studenten hun oordeel gegeven over hun studie en instelling.

Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) aan de TIAS School for Business and Society is beoordeeld door 9 respondenten. Gemiddeld waarderen ze de opleiding met 4.6 uit 5.

Contact

study information
E: information@tias.edu
T: +31 13 466 86 00
Meer informatie?
Bezoek de website van deze opleiding.

open_in_newwebsite