Deze opleiding
Voor commerciële professionals die klaar zijn voor het strategisch marketingbeleidd
open_in_newwebsite
locatieTilburg |
diplomaMM |
typeregulier, post-initieel, 60 EC |
taalvolledig Nederlands |
opleidingsduur16 maanden deeltijd |
accreditatiesAACSB International , NVAO |
croho-code75111 |
numerus fixusnee |
honoursnee |
Professionele én persoonlijke groei
Met de deeltijd Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) hebben we de ambitie om onze deelnemers voor te bereiden op de toekomst. Je leert vorm te geven aan een succesvol marketingbeleid in de eigen organisatie. Dit leer je aan de hand van de meest recente, wetenschappelijk gefundeerde, praktisch toepasbare inzichten en instrumenten.
Omdat leiderschapsvaardigheden onmisbaar zijn om veranderingen in een organisatie tot stand te brengen, bieden we je tijdens de opleiding volop ruimte voor intervisie en reflectie.
- #1 Business School in Executive & InCompany Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
- Jaarlijks 2.500 deelnemers en een netwerk van 16.000 alumni
- Internationaal erkende Master of Science-titel (MSc), geaccrediteerd door NVAO
Waarom aan de TIAS?
![]() 2019 : score 78, 1e plaats |
Groeien met uitdagend onderwijs bij een van de beste business schools van Nederland
Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:
Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:
- Stem je je opleiding en leertraject af op jouw leerbehoeften
- Leer je veel en snel door frequente interactie
- Leer je in je eigen tempo, zowel online als on-site
- Staat persoonlijke aandacht centraal waardoor je het maximale uit jezelf haalt en je beschikbare tijd
- Stap je in wanneer jij dat wilt
Onderwijs
taal van onderwijs | 100% nl |
---|---|
avondonderwijs | n.v.t. |
afstandsonderwijs | n.v.t. |
Toelating en kosten
toelatingseisen
werkervaring
toelatingsgesprek
inbegrepen in collegegeld
certificate |
examination |
excursions |
registration fee |
lunch |
study material |
Feiten en / studie in cijfers
studentoordelen
deze opleiding | landelijk | |
---|---|---|
algemeen oordeel | 4.6 | |
inhoud | 4.4 | |
docenten | 4.3 | |
studiefaciliteiten | 4.4 | |
studielast | 3.7 | |
studiebegeleiding | 3.9 |
De Nationale Studenten Enquete is het grootschalige onderzoek van de overheid onder studenten in Nederland naar de kwaliteit van opleidingen aan hogescholen en universiteiten.
In 2015 hebben meer dan 280.000 studenten hun oordeel gegeven over hun studie en instelling.
Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) aan de TIAS School for Business and Society is beoordeeld door 9 respondenten. Gemiddeld waarderen ze de opleiding met 4.6 uit 5.
In 2015 hebben meer dan 280.000 studenten hun oordeel gegeven over hun studie en instelling.
Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) aan de TIAS School for Business and Society is beoordeeld door 9 respondenten. Gemiddeld waarderen ze de opleiding met 4.6 uit 5.
Contact
