Vergroot je impact bij verkoop, overnames, fusies of een beursgang
Bedrijfswaardering is steeds belangrijker voor het succes van organisaties. Alleen hoe bepaal je de waarde van een organisatie?

locatieUtrecht, Tilburg
diplomaMSc
typeexecutive program, post-initieel, 60 EC
taalvolledig Engels
numerus fixus30plaatsen

De Master of Business Valuation (MBV) van TIAS is een compleet en flexibel programma met een brede benadering van bedrijfswaardering. Verdiep je in de financiële markten, zakelijke en fiscale wetgeving, financiering van risicodragend kapitaal, beursintroducties van ondernemingen, de waardebepaling van niet-beursgenoteerde ondernemingen en het gebruik van real options in waardebepaling. Zo versterk en verbreed je niet alleen je kerncompetenties, maar realiseer je ook nieuwe, interessante carrièremogelijkheden.

Waarom je kiest voor TIAS:

• #1 Masteropleider van Nederland volgens Keuzegids Masters 2019
  • #1 Business School in Executive Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
  • Waardering deelnemers: MBV is door onze eigen deelnemers beoordeeld met een 8,6
  • Internationaal erkende MBV Mastertitel (MSc), NVAO geaccrediteerd
  • Een flexibel leertraject afgestemd op jouw behoeften: kies voor losse modules of de hele master

Groeien met uitdagend onderwijs bij een van de beste business schools van Nederland

Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:

• Stem je je opleiding en leertraject af op jouw leerbehoeften
  • Leer je veel en snel door frequente interactie
  • Leer je in je eigen tempo, zowel online als on-site
  • Staat persoonlijke aandacht centraal waardoor je het maximale uit jezelf haalt en je beschikbare tijd
  • Stap je in wanneer jij dat wilt

Achter elke overname of verkoop van een organisatie zit een zorgvuldig uitgedachte strategie. Maar, of het nu gaat om het vergroten van een marktaandeel, nieuwe markten verkennen, terug naar de core business of de voorbereiding op een beursgang of IPO (Initial Public Offering) in de toekomst, het begint altijd met wat een organisatie waard is. Met up-to-date inzicht in business valuation en hoe dit financieel benut kan worden, maak jij het verschil en creëer jij impact.

taal van onderwijs100% en

WAT LEVERT DE DEELTIJD EXECUTIVE MASTER OF BUSINESS VALUATION JE OP?

• Jij begrijpt het belang van waardebepaling en waardecreatie in beursgenoteerde en niet-beursgenoteerde omgevingen
  • Je beheerst de verschillende methoden en technieken voor economische waardebepaling die je precies weet toe te passen in elke specifieke situatie
  • Je doorziet de bedrijfswaarde op strategische keuzes waardoor je kunt anticiperen met advies en keuzes van de organisatie
  • Je kunt de nieuwe kennis direct toepassen waardoor je een onmisbare business partner voor je senior management of je klant