Maatschappelijke waarde creëren als professional

Als professional of leidinggevende in het publieke domein zoek en naar het evenwicht tussen overheden, markten, netwerkpartners en burgers?

locatieUtrecht
diplomaMPM
typeregulier, post-initieel, 60 EC
taalvolledig Nederlands
numerus fixusnee

Als professional of leidinggevende in het publieke domein zoek je naar de balans tussen overheden, markten, netwerkpartners en burgers. Dat vraagt veel van je management- en leiderschapsvaardigheden omdat je meerdere rollen binnen de organisatie vervult. Je voert beleid uit binnen de kaders van wet- en regelgeving. Naast leidinggeven aan een team, werk je samen met diverse stakeholders en burgers. Tot slot ben je verantwoordelijk voor effectief en verantwoord bestuur waarbij je maatschappelijke waarde wil creëren voor het publieke domein.

Waarom je kiest voor TIAS School for Business and Society:

• #1 masteropleider van Nederland volgens de Keuzegids Masters 2019
  • #1 Business School in Executive Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
  • Waardering deelnemers: MPM is door onze eigen deelnemers beoordeeld met gemiddeld een 8,5
  • Internationaal erkende mastertitel (MPM of MSc), geaccrediteerd door NVAO
  • Twee instroommomenten per jaar

Groeien met uitdagend onderwijs bij een van de beste business schools van Nederland

Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:

• Stem je je opleiding en leertraject af op jouw leerbehoeften
  • Leer je veel en snel door frequente interactie
  • Leer je in je eigen tempo, zowel online als on-site
  • Staat persoonlijke aandacht centraal waardoor je het maximale uit jezelf haalt en je beschikbare tijd
  • Stap je in wanneer jij dat wilt

Met de deeltijd Executive Master of Public and Non-Profit Management (MPM) zet je de volgende stap in jouw carrière. Welke ontwikkelingen zijn er en welke transitie moet jouw organisatie doormaken om klaar te zijn voor de toekomst? Je leert het in deze master. We reiken je hiervoor nieuwe kennis en nieuwe, concrete vaardigheden aan. Door nieuwe theoretische denkkaders kun je vraagstukken in het publieke domein vanuit meerdere invalshoeken ontleden, waardoor je nieuwe mogelijkheden ziet en een veelvoud aan praktische oplossingen kunt aandragen. Zo draag je bij aan de toekomstbestendigheid van je organisatie, omdat jij de context van de wisselwerking begrijpt tussen publieke organisaties en de politiek-bestuurlijke en maatschappelijke omgeving.

taal van onderwijs100% nl
  • Je leert vraagstukken in het publieke en non-profitdomein vanuit meerdere invalshoeken te doorgronden
  • Je kunt vanuit een breder perspectief meerdere oplossingsmogelijkheden aandragen die bijdragen aan het maatschappelijke en publieke belang
  • Je ontwikkelt je tot strategisch partner voor je eigen senior management met ideeën, analyses en adviezen