1/2 Radboud Universiteit
? eerstejaars
NAN% vrouw
? uur contacttijd/week
  • Je ontvangt één Nederlands-Duits masterdiploma (joint-degree) dat in beide landen erkend en geldig is.
  • Het programma bevat een stage en een jaar in het buitenland studeren.
  • Naast je Nederlandse OV-kaart, kun je ook een Duitse OV-kaart aanvragen, waarmee je vrij kunt reizen binnen Noordrijn-Westfalen.
  • Het onderwijs is kleinschalig, interactief en dynamisch.
2/2 Radboud Universiteit
Europese Studies
€ 315 gemiddelde kamerhuur
? eerstejaars
NAN% vrouw
? uur contacttijd/week
Bijzonder en uniek is dat je aan twee universiteiten tegelijk studeert. Docenten van de Radboud Universiteit Nijmegen en het Zentrum für Niederlande Studien van de Westfälische Wilhelms Universität in Münster verzorgen samen het onderwijsprogramma. Het eerste jaar studeer je samen met Duitse studenten in Nijmegen, het tweede jaar vervolgt iedereen de master in Münster.
disclaimer: bovenstaande cijfers en beoordelingen zijn aangeleverd door de opleidingen zelf. Wij kunnen de juistheid niet garanderen.