1/4 TU Delft
Sustainable Energy Technology (4TU)
€ 312 gemiddelde kamerhuur
67 eerstejaars
22% vrouw
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
2/4 TU Eindhoven
Master in Environomical Pathways for Sustainable Energy Systems (SELECT)
€ 280 gemiddelde kamerhuur
27 eerstejaars
37% vrouw
? uur contacttijd/week
The SELECT program is offered by seven European universities, each with their own specialization offered for the second year of the SELECT masters program. The first two terms of the SELECT master's program are spent at either TU/e, KTH or UPC, while the second year takes place at one of the other partner universities particpating in the MSc program SELECT. Students obtain a degree from both the universities at which they complete a part of the program, thereby obtaining double degrees.
3/4 TU Eindhoven
Sustainable Energy Technology
€ 280 gemiddelde kamerhuur
60 eerstejaars
20% vrouw
? uur contacttijd/week
  • De Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) onderscheidt zich qua onderwijs door de vrije keuzeruimte en combinatie van vakken en projecten.
  • Intensieve samenwerking met docenten en onderzoekers en bedrijven in de Brainport regio.
4/4 Universiteit Twente
Sustainable Energy Technology
€ 250 gemiddelde kamerhuur
? eerstejaars
NAN% vrouw
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
disclaimer: bovenstaande cijfers en beoordelingen zijn aangeleverd door de opleidingen zelf. Wij kunnen de juistheid niet garanderen.

Studenten aan het woord

Nga Phùng