1/3 RUG
4 eerstejaars
?% vrouw
  • Chemical Engineers from Groningen are known for their flexibility and all-round skills
  • The Chemistry field in Groningen has the CHE Excellence Label
2/3 TU Delft
43 eerstejaars
34% vrouw
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
3/3 TU Eindhoven
22 eerstejaars
45% vrouw
De regio Eindhoven wordt gezien als het technologische hart van Nederland, ook wel Brainport genoemd. Hierin werken overheden, bedrijven en kennisinstellingen samen om de internationale concurrentiepositie van de regio uit te bouwen als 'hotspot' op het gebied van innovatieve toptechnologie. Deze samenwerking zie je ook terug in het onderwijs; er zijn veel deeltijdhoogleraren van hightech bedrijven die college geven aan de TU/e. Ook wordt er met bedrijven samengewerkt in onderwijsprojecten.

Studenten aan het woord

Martijn van Zanten