1/4 Erasmus
star Keuzegids topopleiding 2016
  • kleinschalig, activerend onderwijs;
  • een enthousiast team van wetenschappers en praktijkjuristen;
  • enorme verdieping van arbeidsrechtelijke kennis;
  • verbreding van praktijkgerichte juridische vaardigheden;
  • een stage bij één van onze praktijkpartners;
  • uitstekende aansluiting op de arbeidsmarkt;
  • het mooiste studiejaar van jouw academische opleiding!
2/4 Amsterdam UVA
NAN% vrouw
We hebben twee eigen academische onderzoeksinstituten op het gebied van arbeid: het HSI en het AIAS
Je krijgt college van UvA-topdocenten, toponderzoekers, en beleidsadviseurs van onderzoeksinstituten en maatschappelijke organisaties.
3/4 Amsterdam UVA
Arbeid en onderneming
NAN% vrouw
We hebben een eigen academisch onderzoeksinstituut op het gebied van arbeid: AIAS-HSI. Een enorme bron van kennis.

We hebben uitstekende connecties met de grote kantoren in de regio, gunstig voor een snelle start van jouw juridische carrière.

De opleiding reikt zowel over de grenzen van het juridisch vakgebied als over onze landsgrenzen; de insteek is duidelijk Europees.
4/4 Amsterdam UVA
1 eerstejaars