Deprecated: strpos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /data/sites/web/studieadresnl/subsites/studieadres.nl/code/studieadres/19.3/pages/page_study.php on line 67

deeltijd Executive Master of Informatie & Digitale Transformaties (MIMDT) - TIAS School for Business and Society

Word de verbindende schakel tussen de business en IT

Het zijn turbulente tijden voor het bedrijfsleven, overheden en not-for-profitorganisaties.

locatieTilburg
diplomaMSc
typeregulier, post-initieel, 60 EC
taalvolledig Engels
numerus fixusnee

Heb jij ruime ervaring als manager, bijvoorbeeld bij een corporate, overheid of consultancybedrijf? Werk je op het snijvlak van informatiesystemen en de business? Ben je ambitieus en wil je graag een volgende stap zetten? Dan is het deeltijd masterprogramma MIMDT echt iets voor jou.

Waarom je kiest voor TIAS School for Business and Society:

• #1 Masteropleider van Nederland volgens Keuzegids Masters 2019
  • #1 Business School in Executive Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
  • Waardering deelnemers: MIM is door onze eigen deelnemers beoordeeld met een 8,3
  • Internationaal erkende mastertitel (MIM of MsC), NVAO geaccrediteerd
  • Een flexibel leertraject afgestemd op jouw behoeften: kies voor losse blokken of de hele master

Groeien met uitdagend onderwijs bij een van de beste business schools van Nederland

Met de flexibele aanpak van TIAS creëer je impact:

• Stem je je opleiding en leertraject af op jouw leerbehoeften
  • Leer je veel en snel door frequente interactie
  • Leer je in je eigen tempo, zowel online als on-site
  • Staat persoonlijke aandacht centraal waardoor je het maximale uit jezelf haalt en je beschikbare tijd
  • Stap je in wanneer jij dat wilt

taal van onderwijs100% en
Het deeltijd MIMDT-programma is bedoeld om jouw carrièremogelijkheden te vergroten. Je wilt jezelf ontwikkelen voor een centrale rol in jouw organisatie en de samenleving. Je bent een kritische denker en zoekt naar mogelijkheden om jouw visie op business, innovatie en informatie technologie (IT) in de context van digitale transformaties verder te ontwikkelen en in de praktijk te brengen.

In het TIAS Executive Master of Information Management & Digitale Transformaties-programma krijg je inzicht in de relatie tussen de bedrijfsstrategie, de digitale strategie en de IT strategie. Je leert verbanden leggen tussen verschillende dimensies van innovatie en IT in de context van informatie behoeften, data, informatiebeveiliging, compliance, tech-stacks en bedrijfsdoelstellingen.

Je ontdekt business opportunities van nieuwe technologieën, zoals AI, blockchain, IoT, metaverse- en quantumcomputing. Je ontwikkelt je tot een verandermanager om succesvol digitale transformaties te leiden en innovatieve technologieën te implementeren. Je gaat aan de slag met het versnellen van de digitale transformatie in je eigen organisatie. Werk je voor een consultancy of leveranciers organisatie dan ga je aan de slag voor je klant. Je analyseert je eigen organisatie/klant aan de hand van academische frameworks en doet praktische verbetervoorstellen die jij en je organisatie/klant direct kunnen implementeren.

werkervaring
Minimaal vijf jaar werkervaring in een relevant vakgebied

Zhané Bastiaanssen

Program Adviser